Για καλύτερο τραγούδι δεν νομίζουμε, για καλύτερη φωνή δεν στοιχηματίζουμε, αλλά από κορμί, πατριώτη, σκίσαμε
O Σάκης έβρεχε το μπλουζάκι του αναδεικνύοντας τους καλογυμνασμένους μυς του στη Μόσχα για να κερδίσει ό,τι ρούμπους μπορεί να του εξασφαλίσει ο ευρωπαϊκός σεξουαλισμός, ενώ η Αθήνα (των μεσημεριανάδικων) επιδιδόταν σε ένα όργιο εχθρικών, ρατσιστικών και σεξιστικών σχολίων για κάθε αντίπαλη αποστολή και δη την τουρκική, αποδεικνύοντας με τη σειρά της την ευγενή καταγωγή και την αρίστη αγωγή του έθνους.
Στο παρά πέντε της μεγάλης αναμέτρησης όλοι τα δίνουν όλα, και ο Σάκης μεν μετά των συνεργατών του καλά σκέφτηκε πως το καλύτερο τραγούδι δεν το ΄χουμε ούτε την καλύτερη φωνή. Έχουμε, όμως, το καλύτερο κορμί. Και το δείχνουμε. Έτσι, στο πάρτι «του νόου αζ μπέτερ» της ελληνικής αποστολής έκανε την κίνηση «ματ».
Έτσι τουλάχιστον εξέλαβε το απανταχού οξυζεναρισμένο πάνελο της ελληνικής τηλεόρασης την «αυθόρμητη» κίνηση του Σάκη να βραχεί με ένα μπουκάλι νερό μόλις ένιωσε ότι ζεστάθηκε στη σκηνή, όπου τραγουδούσε για τους καλεσμένους των υπόλοιπων αποστολών. Τι ήταν να το πράξει; Έπεσε σε βαρύ παραλήρημα σεξουαλισμού σύμπασα η ξανθομαλλούσα, μηδέ της μελαχρινής εξαιρουμένης, ελληνική τηλεόραση.
Προβάλλονταν διαρκώς τα πλάνα με τον Σάκη που έριχνε το νερό πάνω του, κολλούσε το μπλουζάκι στους καλογυμνασμένους μυς στέρνου και δη υπογαστρίου, ενώ ο φακός έκανε επίμονο τράβελινγκ στο υπερθέαμα.
Α! ναι, εκεί, στον χώρο του ρουβαίκου υπογαστρίου συγκεντρώθη- καν όλες οι ελπίδες του έθνους, όπως πριν από μερικά χρόνια είχαν συγκεντρωθεί στους γυμνούς γλουτούς της Παπαρίζου.
Έχουμε έναν καημό να δείξουμε ότι είμαστε ωραία φυλή, εκτός από περιούσιος λαός, γι΄ αυτό και μας φθονούν, μας φθονούν, μας φθονούν οι πάντες. Και πρώτα απ΄ όλα ο εκπρόσωπος της Νορβηγίας, ο πιτσιρικάς με την ωραία φωνή, το ακόμη καλύτερο τρα γούδι, που το ΄γραψε ο ίδιος και παίζει έξοχο βιολί, εξ ου και θεωρείται φαβορί, αλλά «έμεινε παγωτό», έχασε τη φωνή του, έχασε το μυαλό του κ.λ.π, όταν είδε τον Σάκη να δίνει το σόου του βρεγμένου κοιλιακού. Πάντως, φαβορί παραμένει. Εξ ου και στάζουν φαρμάκι ρεπόρτερ, πανελιστές και πανελίστριες.
Αλλά εκείνη που δέχθηκε τα πιο άγρια σεξιστικά σχόλια ήταν η Χαντισέ, η Τουρκάλα, που βγήκε στην πρόβα της με αποκριάτικη στολή χανούμισσας, κατακόκκινη και θίχτηκε η αισθητική των πάνελων. Στο «Μπλα-Μπλά» ξεσπαθώνουν τα αγόρια: «χοντρά μπούτια», πήρε κιλά, κάπως βαριά όταν χορεύει από τα πολλά κιλά. Ένα ζουμερό κοριτσάκι που κάνει όσα κουνήματα μπορεί κι αυτή, αλλά οι Κούροι και οι Κόρες του μεσημεριανάδικου, με την άψογη κορμοστασιά, θεώρησαν ύβρι τη σιλουέτα της για το καλομαθημένο βλέμμα τους.
Πλάκα πλάκα, αλλά ο εθνικοπατριωτικός ρατσισμός θριάμβευσε εντός του απελευθερωτικού πλαισίου της γιουροπανηγύρεως.
Εκεί όμως που ο επαρχιωτισμός αναδείχθηκε σε όλο του το μεγαλείο ήταν στον σχολιασμό της υποδοχής που επιφύλαξε ο δήμαρχος της Μόσχας στον Σάκη, επειδή αυτόν απ΄ όλες τις υπόλοιπες συμμετοχές χαιρέτησε διά χειραψίας και τον κράτησε στον πλευρό του να περπατήσουν μαζί στο κόκκινο χαλί που είχε στρωθεί ώς τις σκάλες του κτιρίου που δινόταν η δεξίωση.
Είμαστε όλοι «κολλητοί»
Ακολούθησε έτερο παραλήρημα. Όλοι παραβρέθηκαν, όλοι ήταν καλεσμένοι, αλλά ο δικός μας ήταν ο προνομιούχος. Είχε τη «γνωριμία» που λένε και στα ξενυχτάδικα, όταν σταματά τους κοινούς θνητούς η «πόρτα» και από δίπλα περνά ο «χάι» που είναι «κολλητός» του ιδιοκτήτη.
Αυτή τη φορά είμαστε όλοι «κολλητοί», προνομιακοί καλεσμένοι. Αχ! πόσες «πόρτες» στα μούτρα ξεπληρώθηκαν με αυτή τη σκηνή! Αυτό είναι η Γιουροβίζιον. Προσφέρει το πλαίσιο για να το εκμεταλλευτούν κατά βούληση οι επιμέρους κουλτούρες και να εκτονώσουν τους καημούς τους. «Μιλημένος» βέβαια ο δήμαρχος, από τον προσωπικό του φίλο, τον Νικήτα Κακλαμάνη, μας πληροφόρησαν, που έκανε ένα τηλεφώνημα να το προσέξουν το πατριωτάκι μας. Η ευροδιπλωματία στην υπηρεσία του θεάματος των εθνικών φαντασιώσεων. Άριστα. Μπορεί η Ουκρανή να κάνει περισσότερα ακροβατικά στη σκηνή, μπορεί η γαλλική συμμετοχή, υψηλής αισθητικής, με τη διάσημη Πατρίτσια Κας να κάνει τη διαφορά, μπορεί οι Βρετανοί με τον παγκοσμίου φήμης συνθέτη Άντριου Λόιντ Γουέμπερ να ξαναμπαίνουν δυναμικά στο γιουροβιζιονικό «παιχνίδι», αλλά εμείς κάναμε τη «φασαρία», κάναμε το κομμάτι μας και ανταποκριθήκαμε ήδη στον «καυτό» τουριστικό μας μύθο του «hot greek lover». Νa! gia na mathoun!
ΤΑ ΝΕΑ
No comments:
Post a Comment