20 Oct 2010

Πόλεμος στιχουργών για τον Σάκη Ρουβά

Πόλεμος έχει ξεσπάσει ανάμεσα σε δύο καταξιωμένους δημιουργούς για το τραγούδι «Παράφορα» του Σάκη Ρουβά. Πιο συγκεκριμένα, ο στιχουργός Νίκος Μωραΐτης κατηγορεί τον Δημήτρη Κοντόπουλο ότι έδωσε το τραγούδι στον Σάκη Ρουβά χωρίς προηγουμένως να πάρει την έγκρισή του. Ο πόλεμος αυτός πήρε διαστάσεις όταν ο Μωραΐτης με email που έστειλε στο site του ραδιοφωνικού σταθμού love radio στην οποία ανέφερε χαρακτηριστικά: "Σχετικά με ανάρτησή σας που είδα χθες (17/10/10) στο site σας www.loveradio.gr έχω να σημειώσω τα εξής: Το τραγούδι «Παράφορα» που έγραψα σε μουσική Δημήτρη Κοντόπουλου στο πλαίσιο συνεργασίας μας για άλλους καλλιτέχνες, δόθηκε στο Σάκη Ρουβά χωρίς την έγκριση και τη θέλησή μου.

2. Με τον Σάκη Ρουβά δεν έχω συνεργασία για καθαρά καλλιτεχνικούς λόγους.

3. Δεν έχω δηλώσει το εν λόγω τραγούδι στην ΑΕΠΙ όπως αναληθώς αναφέρετε.

4. Ο Μιχάλης Χατζηγιάννης δεν έχει θέσει ποτέ ως όρο τη μη συνεργασία μου με άλλους καλλιτέχνες και αυτό αποδεικνύεται στην πράξη, αφού παράλληλα με τα δικά του τραγούδια σε στίχους μου κυκλοφορούσαν τραγούδια μου με άλλους καλλιτέχνες πρώτης γραμμής. Η πληροφορία ότι γράφω όλο το δίσκο του είναι ψευδής, όπως και ότι μου έχει θέσει όρο να μην κυκλοφορήσω τραγούδια μου με άλλους καλλιτέχνες μέχρι την κυκλοφορία του δίσκου αυτού. Για του λόγου το αληθές, αυτή την περίοδο κυκλοφορούν μία σειρά από νέα τραγούδια μου με άλλους καλλιτέχνες. Όπως αντιλαμβάνεστε το δημοσίευμά σας είναι αναληθές ως προς μία σειρά από σημεία που με θίγουν προσωπικά, ως εκ τούτου ζητώ τη δημοσίευση της απάντησής μου για την αποκατάσταση της αλήθειας". Πηγή: loveradio

No comments:

Post a Comment