1 Oct 2010

Κάτια Ζυγούλη: «Είναι ερωτικό που τόσες γυναίκες θέλουν τον Σάκη»

Στον Σάκη Ρουβά και την μικρή Αναστασία έχει επικεντρωθεί πλέον η Κάτια Ζυγούλη, που άλλωτε «όργωνε» της πασαρέλες σε όλη την Ευρώπη. Η ίδια αποκάλυψε πως δεν ζηλεύει τον σύντροφό της παρά το ότι τον θέλουνε πολλές, ενώ ξεκαθάρισε πως η μητρότητα της πάρει πολύ!

«Είναι ένα σοκ, η απόλυτη αλλαγή! Όλη η ζωή σου γίνεται διαφορετική, ειδικά τον πρώτο καιρό που το παιδί είναι το κέντρο της ύπαρξής σου», λέει η Κάτια και καταλήγει: «προτεραιότητά μου είναι η Αναστασία».

Παράλληλα, η Κάτια ξεκαθαρίζει πως δεν ζηλεύει τον Σάκη Ρουβά, παρά το ότι για τον σύντροφό της χτυπάνε πολλές γυναικείες καρδούλες. «Στα δικά μου μάτια είναι ο σύντροφός μου. Το ότι τον θέλουν τόσες γυναίκες είναι πολύ ερωτικό, δίνει μία άλλη διάσταση στη σχέση», λέει χαρακτηριστικά.

Αν και το μοντέλο ρωτά πάντα την γνώμη του Σάκη, εκείνος δεν κάνει το ίδιο: «αν του πω κάτι που πιθανόν δεν του αρέσει θα μου πει "ναι καλά τώρα". Αλλά μετά θα το σκεφτεί και τελικά θα κάνει αυτό που του πρότεινα», εξομολογείται.

Ούσα μία από τις ωραιότερες Ελληνίδες, η Κάτια αποκαλύπτει πως σιχαίνεται τις δίαιτες και το θέμα είναι να έχεις τρόπο και στο φαγητό. Μάλιστα, επισημαίνει πως τα αγαπημένα της φαγητά είναι τα μακαρόνια και το ψωμί, ενώ δεν τα καταφέρνει στο ψήσιμο του κρέατος.

Τέλος, σε μια περίοδο όπου όλοι «σφάζονται» να βγούνε στο γυαλί, το αυτάκι της Κάτιας δεν ιδρώνει. «Γενικά, η τηλεόραση δεν εντάσσεται στα θέλω μου. Ωστόσο, αν μελλοντικά μου πρότειναν κάτι που μου έκανε κλικ μπορεί να το σκεφτόμουν. Δεν είναι καημός μου πάντως», λέει.

Πηγή: Officiel

No comments:

Post a Comment