25 Nov 2009

Όλα όσα είπε ο Σάκης Ρουβάς στον Ρυθμό

Μια συνέντευξη εφ όλης της ύλης έδωσε ο Σάκης Ρουβάς σήμερα στον “Ρυθμό 9,49” και στον Μάκη Πουνέντη. Ο τραγουδιστής μίλησε για την καινούργια του δουλειά “ Χαίρομαι που το καινούργιο τραγούδι έγινε big hit γιατί κι εγώ το αγαπώ και ξέρω πόσο δύσκολα γίνεται από το Ρυθμό ένα τραγούδι big hit. Δεν με αγχώνει η επόμενη δουλειά.Περιμένω, θέλω προσδοκώ όποια δουλειά και αν κάνω είτε είναι τραγούδι, είτε ταινία θέλω ο κόσμος να του αρέσει. Στο τέλος της ημέρας αυτό που απολαμβάνουμε εμείς οι καλλιτέχνες είναι η επιβεβαίωση η αγάπη από τον κόσμο, όλη αυτή η χημεία.

Ο Σάκης Ρουβάς μίλησε και για την κόρη του “Η ζωή μου είναι υπέροχη. Η βάφτιση της κόρης μου ήταν και όμορφη εμπειρία και το χάρηκα. Μου άρεσε και μου φαίνεται ότι άρχισαν να μου αρέσουν τα μυστήρια Έχοντας αυτό το πλάσμα να τρέχει να με φιλάει να με αγκαλιάζει έχει ομορφύνει η ζωή μου πολύ και νομίζω τελικά άργησα να το κάνω και σκέφτομαι πόσο χρόνο που έχασα αλλά ποτέ δεν είναι αργά. Με την Κάτια είμαστε πολύ καιρό και πολύ ευτυχισμένοι. Το καινούργιο είναι ο ερχομός του παιδιού. Μας έχει αλλάξει, μας έχει γεμίσει, μας έχει κάνει ευτυχισμένους. Πιο πλήρης νιώθω, αυτή είναι η σημαντική λέξη, το πιο δεν ξέρω πως είναι και αν υπάρχει απόλυτη πληρότητα και φαντάζομαι όχι σ' αυτή τη ζωή”.

Ο Σάκη Ρουβάς μίλησε και για την συνεργασία του με τον Δημήτρη Κοντόπουλο αλλά γενικά για όλους του τους συνεργάτες. “Ξανασυνεργάζομαι με τον Κοντόπουλο. Λέγονται τα πάντα, δεν πρέπει να ακούω όσα λέγονται. Έχω ένστικτο να βάζω στόχο, σκέφτομαι τι θέλω να κάνω και μου κάνει καλό και κατευθύνομαι προς τα εκεί. Δεν ακούω τι λένε ότι δεν ήταν καλό το κομμάτι της Eurovision. Eίναι ένας συγκλονιστικός συνθέτης, έχει συγκλονιστική ποιότητα, τα πάμε πολύ καλά μ αρέσουν αυτά που μου γράφουν. Μου αρέσει ο Κοντόπουλος. Όλοι οι συνάδελφοι είναι συνοδοιπόροι που βαδίζουμε μαζί σε ένα κοινό μονοπάτι, αν αλλάξουν αυτά τα μονοπάτια δεν σημαίνει ότι ο άλλος δεν είναι πιστός. Τρέχουμε παράλληλα και δεν μένει κάποιος πίσω. Ο ένας τραβάει το άλλο. Όταν αλλάζεις κάνεις καλό και στον εαυτό σου και στους άλλους. Με τον Κοντόπουλο είμαστε πολλά χρόνια συνεργάτες και έχουμε κάνει πολλές επιτυχίες μαζί. Αυτά που ακούγονται περνάνε από φίλτρο και με πειράζουν αυτά που πραγματικά έχουν υπόσταση. Αν κάνω κάποιο λάθος και μου το θίξεις πραγματικά εκνευρίζομαι γιατί μου ξυπνάς την συνείδηση ότι έχω κάνει λάθος. ”.

Ο Σάκης Ρουβάς μίλησε ακόμα για την (ομολογουμένως ) γεμάτη ζωή του αλλά και το X-factor “Όταν κάνω κάτι το κάνω με όλη μου την ενέργεια, το κάνω με όλο μου το είναι. Με την ίδια ενέργεια κάνω συναυλίες, με τον ίδιο τρόπο εμφανίζομαι σε μαγαζιά, με τον ίδιο τόπο παίζω σε μια ταινία, με τον ίδιο βγαίνω στο X-factor. Θέλω να έχει ανταπόκριση στον κόσμο και θέλω να νιώθω ότι το κάνω καλά. Νιώθω πολύ ωραία, δεν βαριέμαι ποτέ. Το X-factor πραγματικά το απολαμβάνω και πέρυσι το απολάμβανα αλλά φέτος το απολαμβάνω πιο πολύ. Μου κάνει πολύ κέφι είναι σαν ένα διάλειμμα για μένα. Το ευχαριστιέμαι... το απολαμβάνω. Φέτος είναι πιο ωραίο στο σύνολό του το X-factor. Τα παιδιά είναι πολύ καλά, το στούντιο και το πλατό, είναι υπέροχα. Είναι όλοι πάρα πολύ καλοί, δεν μπορεί να μην το δεις, έχει κάτι ξεχωριστό.

Δεν έχω ξεχωρίσει ένα παιδί...Είναι παραπάνω από ένα τα παιδιά που έχουν το X-Factor Δεν ξέρουμε ακόμα τι είναι το Χ-Factor είναι ένα αόριστο στοιχείο που σε κάνει να ξεχωρίσεις να συνδεθείς με τον κόσμο να συμπορευτείς. Δεν θέλουμε να βρούμε κάτι σαν τον Σάκη αλλά κάτι ξεχωριστό που θα έχει τα δικά του ταλέντα, τα δικά του χαρίσματα, να συγκινήσει τον κόσμο για τους δικούς του λόγους δεν ξέρουμε ποιοι είναι αυτοί οι λόγοι”.

Σχετικά με τις κόντρες των κριτών στο παιχνίδι ο Σάκης Ρουβάς δήλωσε “Δεν φτιάχνεται αυτό το πράγμα είναι ωραίο γιατί είναι αληθινό . Ο καθένας λέει την άποψή του και την στηρίζει με τον τρόπο του. Για τα παιδιά νομίζω ότι είμαι αυτός που καταλαβαίνει καλύτερα πως αισθάνονται πάνω στην σκηνή. Έχω υπάρξει κι εγώ στην θέση τους στο φεστιβάλ Θεσσαλονίκης και μπορώ να καταλάβω τι νιώθουν. Δεν είναι καθόλου εύκολη υπόθεση. Κάποιες φορές παίρνω το μέρος τους γιατί ξέρω πως σκέφτονται και θέλω να απαντήσω προς τους κριτές. Λειτουργώ και σαν τηλεθεατής όταν δεν καταλαβαίνω . Αντιδρώ όπως ο τηλεθεατής που το βλέπει από το σπίτι του και λέω και τη απόψή μου όταν δεν συμφωνώ με κάποιον ή συμφωνώ. Κανένας από τους κριτές δεν είναι σωστός ή λάθος γιατί κάθε περίπτωση είναι ειδική και τα παιδιά είναι διαφορετικά.

Φυσικά ο ηθοποιός πλέον Σάκης μίλησε και για την καινούργια ταινία του “Στα άκρα”

“Την είδα πρώτη φορά σπίτι μου στο πρώτο cut της ταινίας. Δεν έχω συνηθίσει να βλέπω τον εαυτό μου. Πως τον είδα στην ταινία είναι κάτι τελείως κόντρα με αυτό που είμαι που έχω επιλέξει να είμαι, είναι ο κακός. Πολύ περίεργο συναίσθημα και μετά από λίγο κατάλαβα ότι είμαι τσιτωμένος στην καρέκλα μου. Εμείς όταν παίζουμε ξέρουμε, αλλά δεν έχουμε πλήρη εικόνα. Με συνεπήρε το συναίσθημα και είχα ένα πολύ μεγάλο χαμόγελο στα χείλη κάθε φορά στο σινεμά που έβλεπα τους θεατές να πετάγονται από τις καρέκλες τους. Πολύ δύσκολή εμπειρία, αλλά και πολύ ωραία και ευχάριστη αυτό που ξέρετε από μένα ξεχάστε το. Δεν σας το παίζω ηθοποιός. Εγώ θεωρώ ότι είμαι ηθοποιός μέσα μου από μικρό παιδί, υπήρχε μέσα μου όταν παίζαμε θεατρικά με τον αδερφό μου και βγάζαμε σενάρια. Μέσα μου, λοιπόν, αισθάνομαι ηθοποιός. Είχα πολλές ευκαιρίες πριν το Alter ego αλλά εγώ δεν αισθανόμουν έτοιμος ήθελα να εκπαιδευτώ, να καταλάβω, να μάθω τι είναι ένας ρόλος, πως λειτουργεί.”

Σχετικά με τους κριτικούς του cinema ο ηθοποιός είπε: “Οι ίδιοι που τώρα με καλοδέχτηκαν, οι ίδιοι με κατέστρεψαν στον προηγούμενη ταινία. Είναι μια extra επιβράβευση από αυτή του κόσμου γιατί ο λόγος τους έχει βαρύτητα, γιατί ξέρουν πράγματα και μπορούν να αναλύσουν. Η ταινία ήταν μια μεγάλη ανατροπή και εγώ βελτιώθηκα αυτά τα δυο χρόνια όταν παίζω δεν είμαι πια ο Σάκης Ρουβάς. Εεκεί σταματάω να είμαι ο εαυτός μου. Δεν με ενδιαφέρει πως φαίνομαι, απλά τι περνάω σαν ήρωας."

Ο Σάκης ανακοίνωσε και τα επόμενα σχέδια του θα είναι σε ένα μαγαζί με την Τάμτα , είναι πολύ καλή τραγουδίστρια Ξεκινάμε στις 11 Δεκέμβρη το όνομα του μαγαζιού δεν το έχουν βρει ακόμα και το έχουμε βάλει στην σελίδα στο internet και περιμένουμε μια καλή ιδέα . Την άλλη Δευτέρα ξεκινάμε γυρίσματα για την καινούργια ταινία με την Δήμητρα Ματσούκα“

Σχετικά με τον χρόνο που αφιερώνει στους δικούς του ανθρώπους ο Σάκης Ρουβάς παραδέχτηκε “Δεν δίνω τον χρόνο που δικαιούνται και αξίζουν. Δεν έχω παράπονα αλλά θα ήθελα κι εγώ να έχω περισσότερο χρόνο μαζί τους. Χάνεις πράγματα που ξέρεις ότι δεν επιστρέφουν. Πρέπει να ρουφάς κάθε στιγμή. Πρέπει όλα να συμβαδίζουν. Δεν μπορείς να αφήνεις ένα κομμάτι να τρέχει και το άλλο να μένει πίσω. Να ζεις και να ρουφάς κάθε στιγμή, να την ζεις έντονα.” Όσο για το τι κάνει ο sakis κάθε βράδυ πριν πάει για ύπνο; “Αποφορτίζομαι από τα πάντα χαλαρώνω ηρεμώ για να φορέσω να ξεκινήσω φρέσκος την επόμενη μέρα”.

No comments:

Post a Comment