29 Nov 2009

Σάκης Ρουβάς: “Όταν με βλέπει η Αναστασία στην τηλεόραση χαίρεται”

“Όταν με βλέπει η Αναστασία στην τηλεόραση χαίρεται πάρα πολύ. Χτυπάει παλαμάκια και γελάει. Είναι πολύ όμορφη. Η ενέργεια που μου δίνει αυτό το πλάσμα εδώ και ένα χρόνο στην ζωή μου είναι κάτι που δεν θα άλλαζα με τίποτα “ δήλωσε ο Σάκης Ρουβάς. Μάλιστα μίλησε για το αν θα έπαιζε με την Κάτια Ζυγούλη σε μία κινηματογραφική ταινία. “Δεν το έχουμε σκεφτεί, μπορεί όμως και να γίνει στο μέλλον... Κάνουμε ο ένας στον άλλον κριτική, αλλά σε ένα επίπεδο τελείως καλοπροαίρετο. Όχι ουσιαστική κινηματογραφική κριτική. Ο καθένας λέει στον άλλο τι του άρεσε ή όχι. Νομίζω ότι σιγά σιγά θα αρχίσουμε να γινόμαστε πιο αυστηροί κριτές μεταξύ μας” τόνισε ο Σάκης, οποίος είναι έτοιμος για το επόμενο Ελληνικό κινηματογραφικό του βήμα με συμπρωταγωνίστρια την Δήμητρα Ματσούκα. Πότε όμως θα έφτανε στα άκρα ο Σάκης Ρουβά; “Δεν ξέρω τι θα με φτάσει στα όρια μου...σίγουρα αν μου πειράξουν το παιδί μου, αλλά δεν θα ήθελα να το διαπιστώσω” ομολόγησε ο τραγουδιστής σε συνέντευξή του στο “Πρώτο Θέμα”.

No comments:

Post a Comment