1 Jul 2009

Κάτια Ζυγούλη: Μιλάει πρώτη φορά για την κόρη της και τον Σάκη!

Η Κάτια βιώνει την απόλυτη ευτυχία: πιο εκτυφλωτική από ποτέ, ερωτευμένη με το μεγαλύτερο Έλληνα σταρ, Σάκη Ρουβά, και νέα μαμά μιας υπέροχης κόρης. Κι όμως, σας διαβεβαιώνουμε: είναι η πιο cool πριγκίπισσα του παραμυθιού που ξέρουμε!

Η Κάτια Ζυγούλη είναι ήδη έξι χρόνια ζευγάρι με τον Σάκη Ρουβά. «Την πρώτη φορά που είδα τον Σάκη μπροστά μου ήταν σε ένα κοσμικό γεγονός με τόσο πολύ κόσμο που, αν και ένιωσα αμέσως ότι υπήρχε μια ενέργεια, δεν ήμουν σε θέση εκείνη τη στιγμή να το ερμηνεύσω» λέει η Κάτια. «Πέρασαν αρκετοί μήνες και μετά έτυχε να συνεργαστούμε για τη γνωστή διαφήμιση της Vodafone με το χαστούκι. Δεν ξέρω να πω αν ένιωσα αμέσως ότι είναι ο άνδρας της ζωής μου, αλλά σίγουρα ήταν κάτι που μίλησε μέσα μου πολύ έντονα. Ήταν πολύ δυνατό». Από την πρώτη φορά που τον είδε, σε εκείνο το κοσμικό event, ένιωσε κάτι διαφορετικό. «Ένιωσα μια ενέργεια, αλλά ο Σάκης είναι μια δυνατή παρουσία ούτως ή άλλως. Δεν είναι κάποιος που περνάει απαρατήρητος» εξηγεί η Κάτια. «Γι' αυτό και μπορεί τη στιγμή που θα τον πρωτογνωρίσεις, να μπερδευτείς. Αναρωτιέσαι αν αυτό που νιώθεις είναι απλά ο ενθουσιασμός ότι γνώρισες τον Σάκη ή αν είναι η ενέργειά του. Στην πορεία κατάλαβα ότι είναι η ενέργεια του Σάκη πο μαγνητίζει τους ανθρώπους». Αν και η Κάτια Ζυγούλη είναι ιδιαίτερα διάσημη, ο Σάκης Ρουβάς κινείται σε μια τεράστια σφαίρα δημοσιότητας

«Το ότι είμαι με έναν άνθρωπο που είναι τόσο πολύ γνωστός, το βίωσα ευτυχώς σταδιακά. Κι αυτό γιατί τον πρώτο καιρό που γνωριστήκαμε, το κρατήσαμε εντελώς κρυφό» προσθέτει. «Ήταν αρκετός ο καιρός που ο κόσμος δεν το ήξερε και σχεδόν κανείς από τους δικούς μας ανθρώπους. Οπότε, ευτυχώς, αρχικά τον έζησα μέσα στο σπίτι. Ήμασταν μόνο μεταξύ μας και τον είδα πώς είναι σαν άνθρωπος. Έτσι η μετάβαση από την απλή ζωή στην υπερβολή που είδα μετά, όταν ήμασταν έξω, ήταν αρκετά εύκολη. Πραγματικά πιστεύω ότι το πώς έγινε όλο αυτό ήταν σκηνοθετημένο από το σύμπαν. Σκέφτομαι εκ των υστέρων ότι αν βγαίναμε έξω ραντεβού την πρώτη φορά και δεν ήξερα πώς είναι ο ίδιος σαν άνθρωπος και ζούσα όλη αυτή την ένταση, μπορεί να το είχα βάλει στα πόδια» λέει γελώντας η Κάτια.

«Ήταν λίγο περίεργο όταν έμαθα ότι ήμουν έγκυος γιατί δεν το είχαμε καθόλου προγραμματίσει» λέει η Κάτια και συνεχίζει: «Ήταν μια τεράστια έκπληξη. Ήμασταν με τον Σάκη στο σπίτι και δεν ήξερε καν ότι θα κάνω τεστ εγκυμοσύνης. Ήμουν τόσο σίγουρη ότι δεν είμαι έγκυος, που σκέφτηκα ότι δεν υπάρχει λόγος να τον βάλω σε διαδικασίες σκέψης. Μέχρι και τη στιγμή που είδα το τεστ να βγαίνει θετικό ήμουν πεπεισμένη ότι δεν είμαι έγκυος. Όταν όμως βγήκε θετικό, ήταν ένα μεγάλο σοκ για μένα εκείνη τη στιγμή. Δεν μπορώ να πω αν ήταν ευχάριστο ή δυσάρεστο. Ήταν απλά σοκ. Ευτυχώς στην πορεία η συμπεριφορά του Σάκη με καθησύχασε πάρα πολύ. Συνήθως βλέπουμε το αντίστροφο: τη γυναίκα χαρούμενη και τον άνδρα σοκαρισμένο. Δεν το είπαμε σε κανέναν για πολύ καιρό. Το ξέραμε μόνο εκείνος και εγώ».

«Τους πρώτους μήνες στο σπίτι, κολύμπησα στα βαθιά νερά στο θέμα "παιδί" και στο πώς να αντιμετωπίσω το ξενύχτι. Ήθελα να τα κάνω όλα εγώ μόνη μου ή ο Σάκης. Να μην έχει κανείς άλλος επαφή με το παιδί. Μου βγήκε ομολογουμένως λίγο περίεργα όλο αυτό. Λίγο σα τρελή μάνα» λέει γελώντας η Κάτια και εξηγεί: «Δεν άκουγα αυτά που μου έλεγαν και ήθελα να κάνω το δικό μου πάση θυσία. Με είχε πιάσει κάτι που ήθελα να τα ανακαλύψω όλα μόνη μου. Δεν ξέρω τελικά αν αυτό είναι καλό. Είχα όμως τόση ανάγκη να το βιώσω με αυτόν τον τρόπο που δεν το μετανιώνω. Η μετάβαση ξανά πίσω στον εαυτό σου γίνεται σταδιακά, οπότε αυτό σε κάνει να νιώθεις ωραία. Κάθε μέρα κατακτάς κάτι δικό σου, κάτι από τον εαυτό σου και αυτό σου δίνει χαρά» συμπληρώνει. Χαμογελάει και μιλάει για το πώς αντέδρασε ο Σάκης σε αυτούς τους 3 μήνες που η Κάτια ήταν όλη μέρα με το μωρό αγκαλιά. «Ο Σάκης, σαν σύντροφος και συμμέτοχος σε όλη την εμπειρία και της γέννας και των πρώτων μηνών στο σπίτι, ήταν απίστευτα άψογος, υποστηρικτικός και γλυκός».



ΙΝ STYLE ΙΟΥΛΙΟΣ 2009

No comments:

Post a Comment