17 Feb 1999

Ασφυκτικός κλοιός (eng)

Οι φανατικοί πάντως πηγαίνουν γυμναστήριο. Πώς να κρατήσει και αυτούς τους κοιλιακούς ο Σάκης Ρουβάς; Να μπορεί να πεταχτεί σαν αίλουρος, να ανέβει στο καπό, να ξεφύγει από τον ασφυκτικό κλοιό των θαυμαστριών, που για χάρη του κάνουν και ολόκληρο αυτοκίνητο βίδες. Αμα τύχει.

Έτυχε. Στην Πάτρα. Όπου περίμεναν τον καλλιτέχνη Πατρινές φαν από νωρίς το πρωί μέχρι το απόγευμα, κατά τις 5, που έφτασε το όχημα (με τον καλλιτέχνη εντός). Είδε ο σοφέρ το πλήθος και έκανε την προσευχή του. Τί είναι αυτό; Ο Ρουβάς - ο Ρουβάς φώναζαν οι άλλες απέξω, λες και είχαν δει τον Έλβις ζωντανό.

Πάει το καπό. «Έκατσε» κάτω. Ο καλλιτέχνης όμως βγήκε. Και σώος, παρακαλώ. Για να επιστρέψει αργότερα στο «Χάος» και να συνεχίσει το έργο του με τον Στέλιο Ρόκκο και τον Νίκο Κουρκούλη. Στον οποίο ανήκει η ατάκα... «εγώ δεν πάω σε πρεμιέρες».

Και το είπε, ενώ η πρεμιέρα ήταν δική του. Εννοώ, έπρεπε ο ίδιος να είναι στη σκηνή αλλά είχε καθυστερήσει και είχε έμπνευση.

ΤΑ ΝΕΑ


Stifling clog

Sakis goes to the gym, to keep his muscles toned. He must because his admirers has turned his car to scrap and he had to jump like a cat and like hell to get away from them.

It happened in Patra. The fans’ club was waiting for him from the early morning until the afternoon around 5, when the vehicle (with the artist inside) arrived. The sofer saw the crowd and made his peace with God.

What’s that? The girls screamed. It’s Sakis, It’s Sakis they all said and acted as if they had seen Elvis alive.

How much strain could the poor car take? It “bumped”. But the artist come out safe and sound. Later he returned to Athens to continue his work with Stelio Roco and Nico Kourcouli at the club “Chaos”.

Newspaper, TA NEA 17/2/1999

16 Feb 1999

Το Χάρισμα...και οι «ταμπέλες» (eng)

Πήγα και είδα για πρώτη φορά στη σκηνή τον Σάκη Ρουβά. Στο «Χάος». Και θα την πω τη γνώμη μου. Ψύχραιμα. Και ας θεωρηθώ βλάσφημος. Και ας καταφτάσουν οι ανώνυμες επιστολές ο Κώστας Γεωργουσόπουλος, με πείρα μακράν στην παραλαβή τους, ως φαίνεται, έγραψε προ ημερών για το προσφιλές σπορ αυτών των «τετραπόδων»... Θα την πω, αφήνοντας κατά μέρος όλο αυτό το «πλέγμα» που καλύπτει τον χώρο του νυκτερινού θεάματος και όλη αυτή την ατμόσφαιρα που είδα γύρω μου και που δεν με αφορά. Το παιδί, ναι, είναι «σταρ». Τι θα πει «σταρ»; Ότι δεν είναι απλά ένα πολύ όμορφο αγόρι που χτυπιούνται από κάτω για πάρτη του τα κοριτσάκια. Αλλά ότι έχει Χάρισμα. Ότι λάμπει και αστράφτει και βροντάει και σπαρταράει πάνω στη σκηνή, ότι δίνεται σ' αυτό που κάνει. Με μια κίνηση και μια σκηνική παρουσία μοναδικές. Τα τραγούδια που λέει; Και βέβαια δεν έχουν μεγάλη σχέση μ' αυτό που λέμε «σύγχρονο ελληνικό τραγούδι». Αλλά επειδή ακριβώς δεν έχουν σχέση, η ικανότητά του να τα κάνει θέαμα αυτό το θέαμα που κάνει προβάλλεται ακόμη περισσότερο.

Ο Σάκης Ρουβάς, επανειλημμένα και κατά τον ρατσιστικότερο τρόπο διαπομπευμένος, «κραγμένος» θα ήταν το σωστότερο ε, δεν ήταν και δύσκολο αυτό, εύκολη η «λεία»... αντέχει εντούτοις εδώ και οκτώ χρόνια. Δεν είναι τυχαίο. Και δεν πιστεύω ότι αποτελεί μόνο «προϊόν» της αγοράς. Αντίθετα είμαι σίγουρος ότι απλώς περιμένει θέμα χρόνου είναι τους ανθρώπους που θα αναδείξουν το Χάρισμα που διαθέτει. Γιατί, ναι, διαθέτει Χάρισμα! Και να δείτε που θα βρεθούν οι άνθρωποι αυτοί. Και ότι μετά κάποια χρόνια θα μιλάμε για τον Ρουβά με άλλο ύφος. Να θυμίσω μόνο τι έλεγαν στη δεκαετία του '60 για τον Στέλιο Καζαντζίδη ε, όχι βέβαια, θα ήταν εντελώς βλακώδες να κάνω συγκρίσεις... που σήμερα θεωρούμε τη φωνή του εθνικό κεφάλαιο ή τι λέγαμε πριν από καμιά δεκαριά χρόνια, όταν πήγε να κάνει τους «Δαίμονες», για την Άννα Βίσση, που σήμερα θεωρούμε ανεπανάληπτη σόου γούμαν. Ναι, ξέρω να ξεχωρίζω τα τραγούδια του Χατζιδάκι και του Θεοδωράκη από το σκουπιδαριό και ξέρω να ξεχωρίζω τα κείμενα του Σαίξπηρ και του Μπέκετ από τις ελληνικές σαβουρο-φάρσες, αλλά εμένα με γέμισαν και η Παξινού και η Ρένα Ντορ και με γεμίζουν και η Κάλλας και η Πιάφ και ο Μπρούκνερ και ο Κραουνάκης και η Φαραντούρη και η Βίσση και ο Ίαν Μακ Κέλεν και ο Αυλωνίτης και ο Νταλάρας και ο Ζακ Μπρελ και ο Σαίξπηρ και ο Φεντό... Τα μεγέθη δεν συγκρίνονται, αλλά ούτε το Χάρισμα θάβεται. Όσο για το «Ήθος» που, υποτίθεται, συνοδεύει την αφοσίωση στα «μεγάλα και στα αληθινά», ε, εκεί επιτρέψτε μου πια να έχω αμφιβολίες. Ισχυρές. Η πραγματικότητα με έχει διαψεύσει τόσες φορές... Οικτρά. Γιατί, λοιπόν, να σπεύδουμε τόσο εύκολα να γίνουμε τιμητές και τόσο εύκολα να καρφώσουμε με «ταμπέλες». Οι καιροί μάς διαψεύδουν.

ΤΑ ΝΕΑ , 16-02-1999



The gift and the labels

I saw Sakis on stage for the first time in Chaos. And I want to phrase my opinion, coolheaded and without passion and prejudice. Even if I am considered a heretic by the silent and not so silent majority, who have nothing better to do than label other people. The kid is a star. What does that mean? He is not just a beautiful face and a body that makes girlies scream and shout. He has charisma. He sings and he glows and gives everything he has on stage. He has a unique presence that dominates the shows he participates in. What about the songs he sings? Well they are certainly not typical “modern Greek songs”. But that doesn’t mean they are to be looked down. It doesn’t mean that they are silly or not difficult enough or trash as some people want to call them.

Sakis has been looked down and has fallen prey to all sort of serious critics. Well guess what? After eight years he is still standing. That is not pure fluke of chance. It is just a matter of time before he becomes the huge star he is meant to be. Because, like I said before he has charisma. And be certain that a time will come when his star quality will be widely recognized. Let me just remind you what people said in the 60’ s about Kazantzidi (no I wouldn’t dare to make a comparison) that today is considered a national treasure. Or what was said about Anna Vissi, which today is the undisputed No 1 Greek female singer. I can tell the difference between trash and quality. I can’t compare uneven thing but cannot bury charisma either. As for the “character” and “integrity” and the devotion to the “noble and true”, that some people say Sakis lacks and other serious singers don’t, well allow me to have my serious doubts. Time has a way of proving us wrong so let’s don’t label anyone yet.

TA NEA

23 Dec 1998

«Κάτι από μένα»... και έκλεισε η Σταδίου (eng)

Μόνον η ταμπέλα έλειπε: «Σταδίου κλειστή λόγω... Σάκη Ρουβά». Κοσμοσυρροή, κοντά στο Σύνταγμα, έξω από μεγάλο δισκοπωλείο. Ούτε τα τρόλεϊ, που προσπαθούσαν να προωθήσουν οι τροχονόμοι, που έσπευσαν, δεν κατάφερναν να περάσουν.

«Κάτι από μένα» υποσχόταν ο Σάκης Ρουβάς (είναι ο τίτλος του νέου του CD, με τραγούδια του Γιώργου Θεοφάνους) και τα κοριτσόπουλα κυρίως άρχισαν να συρρέουν στην Σταδίου από νωρίς το απόγευμα. Για να τον δουν, λίγο μετά τις 8, να πηδά τα κάγκελα στο πεζοδρόμιο, να σπεύσουν όσοι ήταν κοντά να τον αγγίξουν (και να κινδυνεύσουν να του σκίσουν τα σχεδιασμένα από τον Βαλεντίνο ρούχα του) και στη συνέχεια να τον απολαύσουν... στη βιτρίνα. Γιατί μέσα από τη βιτρίνα του δισκοπωλείου τραγούδησε (ή μάλλον έδωσε το μίνι σόου του).

Λεπτομέρεια: από το μεσημέρι «έσπασαν» τα τηλέφωνα (του δισκοπωλείου) μανάδες για να ρωτούν από ποια ώρα να φέρουν τα βλαστάρια τους για να πιάσουν καλή θέση...

ΤΑ ΝΕΑ


Something from me ... and the street is closed

The only thing missing was a sign saying: “Stadiou st. Is closed … due to Sakis Rouvas”. A huge crowd was gathered near. Syntagma Square, outside the CD – store Virgin. Even the trolleys were stack despite the effords of the police force that arrived on the spot.

“Something from me” promised Sakis Rouvas *it is the title of his new album with songs by Giorgos Theophanous( and the girls started gathering in front of the store from the early afternoon. They saw him after 8 o’ clock. He jumped the rails of the pavement, was touched (they nearly ripped his Valentino clothes to shreds) and finally watched his mini show from the window of the store.

Detail: Anxious mothers were making phone calls to the store from the day before, asking what time were they supposed to bring their kids in order to get good seats for the show.


Newspaper, “TA NEA”, 23/11/1998

18 Dec 1998

What kind of men wear skirts? (eng)

I want to mention Sakis’ case again. Is he or isn’t he a phenomenon in his kind? How was that famous advertisement? Every on in his class and Loumidis in coffe?*

The “pilgrims” of Chaos worship him. The woman that promotes him, believes in him. “I will make him famous abroad” says to anyone willing to listen. And G. Leventis (president of the record company BMG) agrees. The block is meant to become “international”. You know how all anxious mothers say: “My son, you are wasted here”.

So the woman that believes in him dressed him in a Valentino skirt. Well as far as I am concerned only the Scots wear skirts.

Newspaper, “TA NEA”, 18/12/1998



*That is an old and famous Greek ad, that is almost a proverb nowadays.

3 Dec 1998

Στο υπόγειο γκαράζ (eng)

Σύμπτωση ήταν; Ποιος ξέρει. Πάντως, τη στιγμή που απολάμβανα (τι να κάνω, άνθρωπος είμαι κι εγώ) εξώφυλλο με Νίκη Καρτσώνη (ή κάτι τέτοιο) και με τίτλο «Γυμνή και δεμένη», υποπίπτει στην αντίληψή μου μια πικάντικη σκηνή, επί του σελουλόιντ.

Και δη σε υπόγειο γκαράζ! Εντοπίστηκε, λοιπόν, ο Σάκης Ρουβάς σε υπόγειο γκαράζ ξενοδοχείου στη λεωφόρο Συγγρού, σχεδόν αξημέρωτα. Είχε κατεβεί από τη Θεσσαλονίκη έμαθα (όπου εμφανίζεται στην «Πύλη Αξιού»), ξύπνησε στις 5 το πρωί και στις 7 βρισκόταν στο ... γκαράζ.

Όχι μόνος. Με κινηματογραφικές μηχανές, συνεργεία, φωτιστικές μονάδες, καλώδια και μία νοστιμότατη μοντέλα.

Τι έκαναν εκεί; Μα γύριζαν το βιντεοκλίπ του Σάκη για το άσμα του Γιώργου Θεοφάνους «Η καρδιά μου», από το νέο CD του. Και τι βιντεοκλίπ. Φιλμ νουάρ σε ασπρόμαυρο φιλμ (κινηματογραφικό, παρακαλώ).

ΤΑ ΝΕΑ


In the garage

Was it a coincidence? Who knows. Well as I was enjoying (what can I say, I'm a man) a cover with Nicki Kartsoni* (or something like that) titled "Naked and Tied" I see a very spicy scene on the tabloid.

In an underground garaze.

Sakis was spotted in an underground hotel garage in Sygrou Avenue, at the crack of down. He had just arrived from Salonica (after his appearances in "Pili Axiou"), he woke up at 5 in the morning and at 7 he was in the .... garage.

But he wasn't alone. He had cameras and a camera crew and lamps and cables and make - up artists and cute models with him.

What were they doing?

They were shooting the new video clip for Sakis song: "I kardia mou ktipa" (= My heart beats). And what a video clip that will be. Like a film nouar in black and white. A regular movie, if you please.

Newspaper "TA NEA", 3/12/1998



*She is one of these starlets that would do anything for publicity, including naked photo - shoots for sleazy tabloids.

Το ερωτικό φινάλε του Σάκη (eng)

Όπως δε έμαθα, ο σκηνοθέτης τού εν λόγω βιντεοκλίπ, Γιώργος Λάνθιμος, έχει φανταστεί τον Σάκη να μπαίνει στο γκαράζ, να ανοίγει ένα πορτ μπαγκάζ σταθμευμένου αμαξιού, να βγάζει ένα όπλο και να σημαδεύει την κάμερα που τον ακολουθεί.

Καμία σχέση με Τζέιμς Μποντ! Σημαδεύει απλώς την αιθέρια ύπαρξη (τη μοντέλα, που λέγαμε) με το όπλο και τα βέλη του... έρωτα για να γράψει ένα φινάλε άκρως ερωτικό.

Θαυμάστριες (του Σάκη), ζηλεύετε! Πίσω από τα φώτα, όμως, ο Σάκης Ρουβάς, αποκαμωμένος πια κατά τις 9 το βράδυ έμπαινε σε αεροσκάφος (του εθνικού μας αερομεταφορέα) με κατεύθυνση τη Θεσσαλονίκη και την «Πύλη Αξιού».

Αυτό το φινάλε σας φαίνεται, τώρα, ερωτικό;

ΤΑ ΝΕΑ

The sexy finale

Like I heard, the director of the before mentioned video clip, Giorgos Lanthimas, had envisioned Sakis going, in the garage, opening the port - baggage of a parked car, takes out a gun and points at the camera that is following him.

You know James Bond? Nothing like that!

He is just aiming at the cute model (I mentioned her earlier) with the gun and fires ... cupid's arrows it seems because she totally falls for him and they create a highly erotic scene.

Eat your hearts out with envy girls!

Behind the scenes Sakis Rouvas exhausted at 9 o' clock in the evening is getting in a plane to go to Salonica to continue his appearances in "Pili Axiou".

And I ask you: Does that sound sexy or erotic?

Newspaper "TA NEA", 3/12/1998


17 Nov 1998

Η ιστορία μιας φούστας (eng)

«Όλοι οι ροκ σταρ πρέπει να έχουν έναν σχεδιαστή», αποφάνθηκε ο ιταλός μετρ Βαλεντίνο και όταν γνώρισε μέσω βιντεοκλίπ αρχικά, διά ζώσης στη συνέχεια τον Σάκη Ρουβά, δεν δίστασε να τον αναλάβει στυλιστικά. Γιατί ο μετρ, που και αναπτυγμένο κριτήριο αισθητικής διαθέτει και ένστικτο που εντοπίζει τη λάμψη των αστέρων, σκέφτηκε ότι θα ήταν λάθος καριέρας ο Σάκης Ρουβάς να μην αποκτήσει στοιχεία που να τον χαρακτηρίζουν στη σκηνή.

Κι όπως οι Fun Loving Criminals χρωστάνε πόντους δημοτικότητας και στα μαύρα Gucci κοστούμια τους, η Κόρτνεϊ Λαβ οφείλει την υπερπροβολή της από τα γυναικεία περιοδικά στις σέξι τουαλέτες του Versace ή ο ανερχόμενος Μάξγουελ στα στυλάτα Prada σύνολά του, έτσι και ο Σάκης Ρουβάς με μια δημιουργία-τέχνασμα του Βαλεντίνο κατόρθωσε να ξεχωρίσει και να προχωρήσει ένα βήμα πιο μπροστά τη δική του καριέρα.

Το μόνο που χρειάστηκε ήταν μια μαύρη φούστα-παντελόνι από λεπτό μαύρο ζέρσεϊ ύφασμα να πέφτει χυτό στο εμφανώς γυμνασμένο σώμα του. Την οποία παρέλαβε μαζί με τα υπόλοιπα κομμάτια της σκηνικής γκαρνταρόμπας του όταν πήγε στο Παρίσι, στις 19 Οκτωβρίου, για να παρακολουθήσει και την επίδειξη πρετ α πορτέ του Βαλεντίνο για την ερχόμενη σεζόν.

Η περιβόητη φούστα του Ρουβά φορέθηκε μάλιστα και στην πασαρέλα από τις καλλονές που παρουσίαζαν τη γυναικεία κολεξιόν του Βαλεντίνο, που σημαίνει ότι είναι τόσο κομψή, ώστε να εκτιμηθεί και από τις πιστές του πελατολογίου του.

Ενώ για τον Έλληνα καλλιτέχνη, τον οποίο παρακολούθησε στην πρεμιέρα του στη Θεσσαλονίκη, στην «Πύλη Αξιού» (διαπιστώνοντας ιδίοις όμμασι την άψογη εφαρμογή του ενδύματος), ο Βαλεντίνο εκτίμησε με το μάτι του ειδικού πάντα πως αυτό το παιδί είναι για το εξωτερικό.

ΤΑ ΝΕΑ


The story of a skirt

"All major rock stars should have a designer" said the Italian metr Valentino when he became acquainted, through a video clip at first, and in real life afterwards with Sakis Rouvas and hasn't hesitated to become his fashion consultant. Because the designer has an eye for people with star quality and thought that it would be a mistake if Sakis Rouvas didn't have a special signature that would characterise him on stage.

And as the "Fun Loving Criminals" owe their popularity in their black Gucci costumes and Cortney Love owes her super - promotion by the fashion magazines in the sexy outfits of Versace or the upcoming Maxwell in his stylish Prada outfits, Sakis Rouvas with a creation by Valentino managed to make a difference and move forward with his career.

He only needed black skirt/pants made of black jersey, that shows his visibly well - toned body. He received that piece along with everything else that was needed for his show when he went to Paris at the 19th of October, to watch the pret-a-porte of Valentino for the next season.

The infamous skirt of Sakis Rouvas was also presented by the various beauties of the cat-walk which means that it is so elegant that it was appreciated by the vast number of Valentino's costumers.

As for Sakis, Valentino, who was present at the premiere in the club "Pili Axiou" (to judge for himself the effect of his clothes) said that "this kid has a future abroad".


Newspaper "TA NEA", 17/11/1998